Miljoner ord försvinner ner i förrgårs svarta hål.

Det är snöstorm och egentligen fantastiskt, underbart mysigt. Befinner mig mitt emellan två jobbpass och försöker att samla tankarna lite. Det går sådär. Antingen så virvlar de runt, flyger fritt och lever loppan eller så krockar de med varandra, ändrar riktning och form eller så landar de på något fluffigt och mjukt så att de får chilla ett tag. Efter det så blir de antingen tillplattade av något stort och mörk och tungt, smälter ned i något avlopp och glöms bort i vad som kan liknas vid en evighet eller så börjar de samarbeta vilket förhoppningsvis kan komma att leda till något stort och fint och everlasting. Oj vad jag svamlar. Men kort och gott så hoppar jag vilt mellan faktisk ordning, inbillad sturktur och ren elvispröra. Just nu håller tankarna en seriös överläggning där de brottas om huruvida jag ska springa ut i vinterkaoset och andas lite friskt luft samt eventuellt tillverka en fin snöängel. Men det är ju en världslig sak.

Dagen tillägnas för övrigt termobyxor och kent och röda tulpaner.


Kommentarer
Postat av: Jennie Tapper

Termobyxxor är king!

Inte visste jag att du hade blogg min fina goa granne!



Den är numera fastklistrad på min "sidebar"... ;)



Bara en påminnelse! LOVE YOU! You are great! <3

2011-01-11 @ 17:31:10
Postat av: Linnea

Eller hur! Iaf på vintern. Jo serru, dock är den inte så flitigt uppdaterad. MEN DURÅ! Du har ju med skaffat ju! Vet inte om jag har nån sidebar men den kollas in dagligen ändå :)



Påminnelse tillbaka : Du kan vara great och I LOVE YOU TOO <3

2011-01-11 @ 21:14:44
URL: http://linneagimbringer.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag väntar på din Stockholmsnovell :D <3

2011-03-05 @ 13:36:56
URL: http://jonnaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0