måndag

(Det hände ändå. Igår. O-N-T gjorde det, som bara den. Var på väg ner till träningen. Hade klarat av hela backen utan större besvär. Kom till parkeringen. Såg en bil komma insladdandes. Skulle flytta på mig lite snabbt. Lite för snabbt uppenbarligen. Låg på rygg i en parkeringsruta och beundrade karlavagnen. What doesn't kill you makes you stronger. Det är i alla fall vad jag har hört..)

Nu sitter jag och fördriver tiden i en av Chalmers alla datasalar. Jag börjar 13:15 idag. Jag kom hit 10:45. Att jag kom hit 2,5 h för tidigt beror inte på bristande kollektivtrafik mellan Henån och Göteborg. Inte heller beror det på att jag tänkte vara ambitiös och plugga innan föresläsningen (jag la bestämt ur böckerna på köksbordet innan jag gick hemifrån). Det kan ha varit så att min hjärna hade bokat in semester förmiddagen den 1e februari. Ser ingen annan vettig lösning.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Å jag dig min vackra vän <3

2010-02-03 @ 20:35:51
URL: http://kajsadelatorre.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag tror att det var meningen att du skulle softa lite;)

2010-02-07 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0