fredagkväll in my heart.

Det här är en ljuvlig kväll. Jag har varit på dejt.

Plats: Ängskogsvägen 6 2nd floor.
Kavaljer: Lite olika.

Förrätten tillbringades med Mr Jack Johnsson (banana pancakes stod på menyn..). Jack fick dela min uppmärksamhet med en skallerblaska, vilket han inte verkade ha något emot. Funderade ett tag på att gå ut en sväng och insupa fredagsatmosfären men då sa Jack "Can't you see that it's just raining? Ain't no need to go outside." Följde hans råd och kände med en gång att jag hade en underbar afton att vänta.

Bytte så småningom ut Mr Johnson mot Felix Herngren och CO. Bytte även ut skvallerblaskan mot en chipsskål, när jag ändå var i farten. Kvällen tog en lite annan vänding. Jack är rätt ny bekantskap som jag tycker väldigt mycket om men Felix är faktiskt lite roligare. Han får mig på bra humör. Det är något i hans sätt att kommunicera och i hans sätt att tänka som har någon slags lustig inverkan på mig. Så har han ju underhållande vänner med, vilket är positivt.

Befinner mig fortfarande på Ängskogsvägen 6's andra våning. Herngren är dock borta. Klockan är mer än mitt i natten. Funderar på ifall jag kanske borde avrunda kvällen. Eller så njuter jag av att ha ett helt hus för mig själv ett litet tag till. Kanske hör vad herr Mayer har för sig. Hur som helst, en underbart ljuvlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja de är helt underbara :).. Funderade på att köpa de bruna först men de fick bli dessa :). SUPER HAPPY!

2010-02-27 @ 11:07:59
URL: http://kajsadelatorre.blogg.se/
Postat av: ellen

haha ja de är en sort för sig! Längesen vi sågs hörredu, allt bra? :)

2010-02-27 @ 15:06:24
URL: http://flies.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ja jag tror faktiskt det. Godaste måltiden! :)

2010-03-02 @ 21:03:57
URL: http://kajsadelatorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0